Opwaarderen Gratis SIM
Bel de Klantenservice op 06 59000222 of 1200 vanaf je Vectone Mobile
Tegoed Overdracht

De onderstaande lijst bevat de meest gestelde vragen over de diensten Tegoed Overdracht van Vectone Mobile. Als u een vraag heeft die hieronder niet beantwoord wordt, neem dan contact op met onze 1. klantenservice. Die helpt u graag verder.

Hoe werkt Beltegoed overdracht? 2. Hoe koop ik tegoed? 3. Hoe weet ik of het mobiel nummer van mijn ontvanger op een ondersteund netwerk zit? 4. Kan ik tegoed overdragen naar een mobiel met abonnement? 5. Hoe zal de ontvanger op de hoogte worden gebracht van de overdracht? 6. Wat is de wisselkoers en berekenen jullie commisiekosten voor de wisselkoers? 7. Is er een maximum aantal overdrachten dat ik toegestaan ben op een dag? 8. Hoe lang duurt de tegoed overdracht? 9. Wat zijn de foutmeldingen die ik zie als de overdracht mislukt? 10. Waar kan ik alle overdrachten zien die ik in het verleden heb gemaakt? 11. Kan ik een lijst van familie en vrienden opslaan naar wie ik beltegoed heb overgedragen in het verleden? 12. Wat als ik beltegoed overdraag naar het verkeerde nummer? 13. Wat gebeurt er met mijn tegoed als een overdracht mislukt?

Verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden voor meer informatie.