Opwaarderen Gratis SIM
Bel de Klantenservice op 06 59000222 of 1200 vanaf je Vectone Mobile
Veelgestelde Vragen

De onderstaande lijst bevat de meest gestelde vragen over de diensten van Vectone Mobile. Als u een vraag heeft die hieronder niet beantwoord wordt, neem dan contact op met onze klantenservice. Die helpt u graag verder.

Ik ben het signaal/netwek kwijt, wat moet ik doen? Wat is Vectone Mobile? Hoe kom ik aan een Vectone Mobile SIM kaart? Wat zit er in het Vectone Mobile startpakket? Hoe gebruik ik mijn Vectone Mobile SIM kaart? Wat is mijn Vectone Mobile telefoonnummer? Kan ik mijn huidige nummer gebruiken? Hoe lang duurt het om mijn huidige nummer op mijn Vectone Mobile SIM te zetten? Waarom kan ik niet online nummerbehoud aanvragen? Heb ik een toegangsnummer nodig om naar het buitenland te bellen? Waar kan ik beltegoed kopen? Hoe laad ik mijn beltegoed op? Hoe controleer ik mijn beltegoed? Hoe kan ik mijn voicemail bereiken? Kan ik MMS versturen? Hoeveel kost een telefoongesprek? Kent Vectone Mobile piek en daluren? Moet ik betalen voor roaming als ik naar het buitenland ga? Wat kost Smart Roaming? Hoe stel je Smart Roaming in? Wat is het verschil tussen Standaard Roaming en Smart Roaming? Wat zijn de voordelen van Smart Roaming? Waar kan ik Smart Roaming gebruiken? Moet ik mijn telefoon elke keer dat ik op reis ga configureren? Zijn de instellingen hetzelfde voor Standaard Roaming en Smart Roaming? Hoeveel kost het om een Mijn Vectone account aan te maken? Ik ben mijn wachtwoord voor Mijn Vectone vergeten, hoe vraag ik een nieuwe aan? Hoe lang duurt het voordat ik bereik heb?