Vind simpele oplossingen voor problemen
Hieronder vind je een lijst met veel gestelde vragen over Vectone Mobile en haar services. Staat jouw vraag er niet bij, neem dan gerust contact op met de Klantenservice, zij helpen je graag verder.

Ik ben het signaal/netwerk kwijt, wat moet ik doen?

Om jouw netwerk handmatig te configureren, ga naar de Vectone Services op uw telefoon. Voor Android is deze te vinden in het menu als Vectone Services of USIM Toolkit of onder Instellingen > Telefoon > SIM Applicaties op je iPhone. Op dit scherm vind je twee opties – Automatisch en Handmatig. Selecteer “Handmatig” gevolgd door “Nederland”. Dit laat jouw telefoon opnieuw verbinden met het netwerk.
 
Klik hier om instructies te zien om jouw netwerk handmatig te configureren voor iPhone of Android.
 
Mocht je verdere assistentie nodig hebben, contacteer dan alsjeblieft onze Klantenservice.
 

Wat is mijn Vectone Mobile telefoonnummer?

Kies *105# en druk op versturen. Je nummer verschijnt automatisch op het scherm.

Hoe kan ik de Klantenservice bereiken?

Hoe kan ik mijn voicemail beluisteren?

Bel 3331 met je Vectone Telefoon om je voicemail af te luisteren.

Ik ben mijn PUK/PIN code vergeten. Wat nu?

Je PUK code kun je terugvinden op de simkaarthouder in je starterspakket, bewaar deze goed. Mocht je deze niet meer hebben, bel dan de Klantenservice, zij helpen je graag verder.

Kan ik mijn huidige nummer behouden als ik Vectone Mobile klant word?

Jij kunt jouw huidige telefoonnummer overdragen op jouw nieuwe Vectone Mobile simkaart. Print het formulier, vul je gegevens in en stuur dit naar ons - wij doen de rest.
 

Hoe lang duurt het om mijn huidige nummer op mijn Vectone Mobile SIM te zetten?

Het overdragen duurt ongeveer 10 werkdagen vanaf de dag dat wij jouw aanvraag hebben ontvangen. Wanneer jouw nummer is overgedragen ontvang jij een bevestigings-SMS van ons.

Als ik mij Vectone Mobile simkaart verlies, kan ik dan mijn oude nummer op de nieuwe SIM zetten?

Ja. Neem contact op met de Klantenservice en verzoek dat je oude nummer op de nieuwe simkaart wordt gezet. Er kunnen veiligheidsvragen aan je gesteld worden om te controleren dat je de accounthouder bent.

Ik ben mijn login gegevens voor My Vectone vergeten. Wat nu?

Geen probleem, klik simpelweg op wachtwoord vergeten?